Πολιτική Απορρήτου

Όροι και προϋποθέσεις

ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Ο πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη «χωρίς απόθεμα». Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα είδη καθώς και να ειδοποιήσουν την εταιρεία σχετικά, σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων εντός 10 ημερών. Μετά το πέρας των 10 ημερών θεωρείται ότι τα είδη παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Εγγύηση Προϊόντων – Επισκευή Όλα τα προϊόντα που διαθέτει το κατάστημα μας καλύπτονται από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, όπου αυτή υφίσταται και δεν ξεπερνάει τις 360 ημερολογιακές ημέρες (12 μήνες), σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους υπέρ των καταναλωτών, καθιστώντας έτσι τις ηλεκτρονικές σας αγορές σίγουρες, ασφαλείς και προσιτές όπως και σε κάθε άλλο κατάστημα. Επιπλέον τα προϊόντα υφίστανται τεχνικό έλεγχο (όπου είναι εφικτό) για τη σωστή λειτουργία τους. Το κατάστημα δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά. Όροι εγγύησης: Το κατάστημα μας εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών ή των συναρμολογητών τους. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναφέρεται στη νόμιμη απόδειξη αγοράς ή στην ειδική θέση του εντύπου εγγύησης. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του εντύπου εγγύησης και τη νόμιμη απόδειξη αγοράς. Κατά τη διάρκεια της εγγύησης το κατάστημα μας θα επισκευάσει το προβληματικό προϊόν, αναλαμβάνοντας το κόστος των ανταλλακτικών που τυχόν θα απαιτηθούν. Η επισκευή θα γίνεται στις τεχνικές εγκαταστάσεις του καταστήματος, με την προσκόμιση της συσκευής στο κατάστημα κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος και οφείλει να το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος το κατάστημα θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το κατάστημα είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη. Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων αποφασίζεται αποκλειστικά από το κατάστημα. Η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή του καταστήματος. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητά του. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών και βλάβες υπαιτιότητας του αγοραστή!

Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται, μόνο σε περίπτωση που είναι χαλασμένο το προϊόν τις πρώτες 14 ημέρες, και δεν έχουμε άλλο για αντικατάσταση, και αυτό θα γίνει ύστερα από αίτηση στους προμηθευτές μας και μετά από έλεγχο του προϊόντος για να επαληθεύσουμε αν είναι όντως χαλασμένο χωρίς να είτε υπεύθυνοι εσείς!

ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ

Ο πελάτης οφείλει να παραλάβει το δέμα που έχει παραγγείλει με εξόφληση αντικαταβολή, βάση νομοθεσίας που προστατεύει τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σε περίπτωση που, για οποιαδήποτε λόγο, ένα δέμα δεν γίνει δεκτό ή δεν το παραλάβει ο παραλήπτης με ευθύνη του, θα κληθεί να πληρώσει το συνολικό κόστος των μεταφορικών της αποστολής και επιστροφής του δέματος + τον φόρο του δέματος, Σε αντίθετη περίπτωση θα κινηθεί διαδικασία διεκδίκησης  των χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους της όλης διαδικασίας διεκδίκησης τους.

Η Μη παραλαβή του πακέτου σας σε περίπτωση αποστολής με ΚΟΥΡΙΕΡ, η χρέωση γίνεται κανονικά στον αγοραστή και το πακέτο επιστρέφει πίσω σε εμάς, σας καθιστά να έχετε χρέος το ποσό της παραγγελίας σας + τα έξοδα επιστροφής που ανέρχονται στα 5€, σε περίπτωση που δεν γίνει η πληρωμή του χρέος σας στο Eshop μας, έχουμε το δικαίωμα να εντάξουμε το χρέος στην εφορία λόγο του ότι υπάρχει η απόδειξη που κόβουμε αμέσως με το που κάνετε την παραγγελία, ( για αυτό θα σας παρακαλούσαμε για καλό όλων μας μην κάνετε παραγγελίες σε περίπτωση που δεν είστε σίγουροι αν θα τις παραλάβετε). Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν γίνεται αποδεκτή η ακύρωση παραγγελίας η οποία έχει τιμολογηθεί/συσκευαστεί και έχει παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών από εμάς.

Σε περίπτωση άρνησης παραλαβής, αδιαφορίας παραλαβής της παραγγελίας ή όμοιας κακόβουλης πράξης από την πλευρά του πελάτη, το gcrew.gr διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας του πελάτη.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η ΟΜΟΙΑΣ ΚΑΚΟΒΟΥΛΗΣ ΠΡΑΞΗΣ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΠΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΤΟ www.gcrew.g

Το gcrew.g διατηρεί το δικαίωμα να μην εκτελεί παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων αρνήσεων παραλαβής, ακυρώσεων, ή/και επιστροφών.

έξοδα αποστολής 4€ / έξοδα Αντικαταβολής 2,00€ / έξοδα επιστροφής 4€
Σύνολο: 10€ + Το ΦΠΑ της παραγγελίας που κάνατε!